czwartek, 19 lipca 2018

TEST: Kapsułki Vizir "3w1" w trnd

Jakiś czas temu zostałem zaproszony do przetestowania kapsułek do prania Vizir "3w1". Miałem za zadanie podzielić się ze znajomymi próbkami kapsułek, ulotkami na ich temat oraz po przetestowaniu przez nich produktu wysłuchać i zanotować ich spostrzeżenia. 

(zestaw do przetestowania)

U mnie w gospodarstwie to zawsze żona była odpowiedzialna za pranie ale oczywiście jako dobry mąż potrafię wybrać program, ustawić temperaturę a przede wszystkim wrzucić ubrania i kapsułkę do pralki :)

Moje spostrzeżenie i opinia?
Kapsułki to super opcja, nie musimy odmierzać dawki środka do prania czy płynu. Po prostu wrzucamy ją do pralki i tyle :) 
U mnie w domu żona zwróciła uwagę że mogłyby mocniej pachnieć ale ja jestem jej odwrotnością i wolę mniej intensywne zapachy :D
 
I najważniejsze chowamy go wysoko na półce, aby schować je przed dziećmi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz