sobota, 24 marca 2018

Zmiany w serwisach/ Uwagi dotyczące serwisów z płatnymi ankietami.

Dzisiaj chciałbym wymienić kilka zmian i uwag dotyczących serwisów ankietowych. Jest ich niewiele ale warto wiedzieć co się dzieje w "ankietowym świecie" :)

Uwagi:
  • Przetestowałem 2 wypłaty za pomocą przelewu bankowego w opine.pl. Przyznaję że pieniążki szybko były na moim koncie (pierwsza na następny dzień, druga po dwóch dniach).
  • Zakończyłem współpracę z myiyo (zablokowali mi konto) z czego nie jest mi wcale smutno :) Napisałem do nich maila z prośbą o wypłatę uzbieranych punktów które uczciwie zebrałem , a mało brakowało mi do wypłaty (ciekawe czy będą ok).
  • Serwis epopulus chyba zakończył działalność - przekierowania na inną stronę, brak możliwości kontaktu. Daję im czas do końca następnego miesiąca, później znikają z listy.
  • Badanie Opinii i Demando zmienili ilość punktów które dostajemy za wypełnienie ankiety przez znajomego, teraz jest 1pkt za krótką 2pkt  za dłuższe punktowane 50pkt. Wcześniej było dużo więcej.
  • W Clixsense możemy zwiększyć swoje szanse do wypełnienia ankiety poprzez logowanie w karcie prywatnej (zauważyłem że w moim przypadku wpada więcej ankiet).
  • BadaniaRynku.pl powrócił do żywych ale jak był brak ankiet tak też i zostało.
Zmiany:

Wymienione uwagi i zmiany zostały zauważone przeze mnie  ale mogło mi coś umknąć, więc proszę o Wasze uwagi i spostrzeżenia.

11 komentarzy:

  1. z epopulus to mnie zmartwiles... siedze tam jakis czas i brakuje mi 5zl do pierwszej wyplaty :(

    druga sprawa, skad wiesz, ze BadaniaRynku.pl sie reinkarnowalo? spojrzalem, ze mam tam konto od lutego 2017, wiec szybko skasowalem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. badaniarynku.pl - ich strona przez jakiś czas nie działała a teraz można się logować i sprawdzać zerowy stan konta :)

      Usuń
  2. Panel Ariadna po zmianie wyglądu doliczył 200 punktów. Oby częściej zmieniali wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno usunałem konto BadaniaRynku.pl po moich interwencjach na FB i wysyłajac do nich onformacje to przywrócili strone ale trwało to bardzo długo i ankiet brak -nie ma ankiet i suunąłem konto.
    Epopulus z twojego oisu i linku do serwisu przenosi na inna strone ale odnalazłem ePopulus na FB i maja link do swojej strony kliknałem i przeniosło mnie do konta w ePopulus-wyglada jakby CINT zmieniał szate graficzna kont na swoich panelach z ankietami.To narazie tyle info pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. jak możesz prześlij linka do epopulusa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://panelist.cint.com/35088eb3-81b6-4f3a-b738-5c576ab0b352/welcome/register

      Usuń
  5. https://panel.cint.com/35088eb3-81b6-4f3a-b738-5c576ab0b352/sessions/new

    prosze, jakies 20 sekund szukania na google :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co masz na myśli mówiąc logowanie w karcie prywatnej? Chodzi Ci o trym incognito ?

    OdpowiedzUsuń