wtorek, 28 lutego 2017

Badania Rynku -TEST

BadaniaRynku.pl to społeczność badawcza (panel), która daje możliwość otrzymania atrakcyjnych nagród w zamian za udział w badaniach dotyczących istotnych kwestii konsumenckich i społecznych (najczęściej mających formę ankiet online). Większość rzeczy i zjawisk, które Cię otacza jest kształtowane na podstawie wyników właśnie takich badań. Twoje opinie są ważne i mogą mieć wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

https://badaniarynku.pl/
(link do serwisu)
Społeczność BadaniaRynku.pl jest zarządzana przez Instytut Badania Rynku ABR SESTA - jedną z czołowych firm badawczych w Polsce. 

 (strona główna serwisu)
Panelistą może zostać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 14 lat.
(panel po zalogowaniu na konto)
Serwis trochę się różni od tych które niedawno prezentowałem (np. z cint-a). Po zalogowaniu wypełniamy wszystkie "Ankiety profilowe" (2) i zgarniamy pierwsze 5 zł. W zakładce "Moje punkty" sprawdzimy saldo konta (3) - u mnie dopiero 600pkt. W "Moje badania" znajdziemy dostępne ankiety (1). Zakładka "Moje konto" (4) umożliwi nam zmianę hasła lub usunięcie konta. 5 zakładka "Odbierz nagrodę" umożliwi wymianę punktów na nagrody. Aby wymienić punkty na nagrody musimy mieć 5 000pkt = 50zł. Do wyboru mamy PayPal lub wsparcie organizacji Edukacja Przyszłości. Ostatnia zakładka "Poleć nas!" (6) umożliwia nam zdobycie dodatkowe 500 punktów poprzez zaproszenie 5 osób. 

Dla chętnych mam jeszcze wolne zaproszenia lub rejestrujcie się bezpośrednio na stronie :)

UWAGA!!!
Serwis  jest testowany - nie zleciłem jeszcze wypłaty. Jeżeli posiadasz jakieś informacje (lub dowody wypłat) o tym serwisie podziel się nimi w komentarzu, będziemy wdzięczni :)

7 komentarzy:

  1. Jak na razie półtora miesiąca i nic może póżniej coś będzie.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj i jak tam z ankietami z tego panelu dostałeś coś?bo ja nadal nic nie dostałem zero ankiet

      Usuń
    2. no i ja czekam, w poprzednim miesiącu miałem 2 ankiety a w tym nic...

      Usuń
    3. witaj i co myslisz o tym panelu?pozdro Marek

      Usuń
    4. Biednie tak jak u innych... Brak zrealizowanej wypłaty :/

      Usuń
  2. brak ankiet poczekam pół roku jak nic nie bedzie to usuwam tam konto

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałem do nich na FB ze nie ma ankiet-niestety ani wiadomosc nie została odczytana ani brak odpowiedzi,emaila też im wysłałem i cisza takze mysle ze to STRATA CZASU

    OdpowiedzUsuń