środa, 4 maja 2016

Podsumowanie: Kwiecień 2016

W kwietniu wpadło 424 zł plus nagroda rzeczowa :)
Wypłaty zrealizowane od:

http://zarobnaankietach.blogspot.com/2015/12/zymetria-warto-tu-byc.html
Dwie wypłaty 150 i 25 zł



http://zarobnaankietach.blogspot.com/2016/02/panel-station.html
15,60$ czyli ~58zł



http://zarobnaankietach.blogspot.com/2015/02/opinion-people-wymien-210pkt-na-10-euro.html
10 Euro ~41zł



http://zarobnaankietach.blogspot.com/2015/03/opiniepl-udzia-tylko-po-zaproszeniu-ze.html
50 zł



http://zarobnaankietach.blogspot.com/2015/01/pierwszy-serwis-cenneopinie-pl.html
2x50 zł w bonach do Tesco



http://zarobnaankietach.blogspot.com/2015/02/askgfk-zarabiaj-punkty-wybieraj-nagrody.html
Nagroda rzeczowa - waga kuchenna



Ten miesiąc był jednym z najlepszych, już dawno nie miałem tylu wypłat :)



20 komentarzy:

  1. gtaruluje, ja tylko 50 z swpanel :) a panel station non stop nie moge sie zakwalifikowac do ankiet :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, u mnie na panel station podobna sytuacja... wysyłają sporo ankiet ale ciągle są jakieś problemy...

      Usuń
  2. ja czekam na 50zł z swpanel, 40 zł z opinion people i 50zł z epanel :)

    Tobie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia z Epanel. u mnie na 15 ankiet 3 są skończone. mają w zwyczaju przeprowadzić ankietę, po czym na końcu (!) rzucić info o niezakwalitikowaniu do grupy badawczej. nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie serwisy z cint-a ostatnio kiepsko sobie radzą... Jak ja uważam? za dużo ich...

      Usuń
  4. Gratulacje, bardzo ładny wynik. Jak to robisz,że z Zymetrii tyle ci wypłacili, u mnie 1 ankieta od święta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udaje mi się dostać do grup i w kilka osób omawiamy dany temat za 7-mio dniową aktywność dostaje się 125-150 zł :)

      Usuń
    2. No to super sprawa:) Może i mnie kiedyś zakwalifikują do grupy . Kwalifikacja jest po wypełnieniu ankiety czy trzeba być aktywnym na forum tak ogólnie ?

      Usuń
    3. Tak kwalifikacja po wypełnieniu ankiety, z tego co pamiętam ostatnia była na temat usług bankowych (ja się nie załapałem) :)

      Usuń
  5. Na i-say nie ma już wypłat na paypala ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą ale dopiero za 2 tygodnie, obecnie mają jakieś problemy z PP i próbują je naprawić, więc cierpliwości :)

      Usuń
  6. Gratulacje, ładny wynik. Nawiązując do postów wyżej, rzeczywiście panele oparte na cint bardzo kiepsko ostatnio. Mój top5: Opinie.pl, Reaktor Opinni, Cenne Opinie, Zymetria i Norstat.
    Zapraszam również do mnie: testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mogę dołączyć do zymetrii. malami2223@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wiadomo cos juz odnosnie I-say? (paypal)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam. odnosnie i-say: na moje pytanie: czy nagrody pienieznej na paypal juz nie bedzie? dostalem taka odpowiedz: Informujemy że Paypal był tymczasowy usunięte ze strony internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w Epanel przekroczyłem 200 zł i muszę płacić podatek 18 % :P

    OdpowiedzUsuń