sobota, 30 listopada 2019

Zmiany w serwisach Grudzień 2019

Czas przedstawić co się zmieniło w serwisach, czy to wygląd, nazwa czy też brak wypłat oraz na co powinniśmy uważać.

Oto nowości/zmiany w serwisach:
  • Marketagent - wymiana nagród możliwa od 1000 pkt, 2500 pkt, 5000 pkt (100pkt=1Euro),
  • Surveyo24 (synorewards) - dodano nową nagrodę Bitcoin Gift Card 25 $ do realizacji w serwisie www.mybitcards.com,
  • Opinion People - od jakiegoś czasu jest to serwis Norstatpanel (posiadam kilka zaproszeń),
  • MOBROG - dodana nowa nagroda charytatywna https://www.ecomatcher.com/  sadzenie drzew,
Zmiany negatywne:
  • JTN - wiele osób nie otrzymało zamówionych nagród, ja na dzień 30.11.2019 mam 960 punktów. Jak uzbieram na nagrodę to dam znać o terminie zlecenia nagrody jak i jej otrzymania.
  • Surveyrewardz - niestety zalegają mi 7$ i dziwnym trafem z mojego konta zniknęło około 68 poleconych i mam ich 0.    Pisałem wiadomość do supportu z pytaniem o co chodzi zero odpowiedzi.
Jakbym ominął jakieś nowości/ zmiany/ negatywne sytuacje proszę o info sprawdzę to i dodam do posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz