Firma Mintel uważnie obserwuje rynki, które mają znaczenie. Dostarcza opinie, które stoją za nowymi, wielkimi ideami. Śledzi innowacje. Interpretuje trendy konsumenckie. Koncentruje się na danych, badaniach i analizach. Jest solidnym i godnym zaufania źródłem informacji. Dostarcza strategiczne i inspirujące idee. Szczegółowo studiuje zachowania konsumentów i podąża za zmianami kulturowymi. Sukcesy firmy były wielokrotnie nagradzane. Jest niezależna i działa globalnie. Dostarcza opinie, którym można zaufać.
Czym się zajmuje?
Dobrze zna konsumentów – wie kim są, co dostrzegają, co robią, co kupują. Wie również, dlaczego to robią. Zna się na innowacjach – wie, co jest nowe, co jest przełomowe, co jest na topie, a co nie. Ma wiedzę o rynkach. Zna ich rozmiary – wie, ile się sprzedaje, co się sprzedaje i kto to sprzedaje. Przewiduje, co stanie się w przyszłości. Dostarcza wiedzę, która pomaga w prowadzeniu biznesu, podejmowaniu właściwych decyzji i budowaniu wielkich marek. Z doświadczenia Mintel korzysta ponad 5,000 przedsiębiorstw na całym świecie.
Co reprezentuje?
Reprezentuje jakość, zaangażowanie i zaufanie. Wierzy w siłę danych rynkowych budowanych przez dociekliwe umysły. Koncentruje się na uważnym obserwowaniu, słuchaniu i analizowaniu. Patrzy z szerszej perspektywy, szuka kontekstu i alternatywnych opinii. Lubi zadawać pytania i poszukiwać odpowiedzi.
Firma Mintel bada w zakresie rynków:
- Rynek kosmetyczny,
- Rynek Napojów,
- Rynek Żywności,
Wykonuje badania:
- Badania Konsumentów,
- Innowacje Produktowe,
- Analiza Konkurencji,
- Badania Marketingowe,
Narzędzia z których korzysta firma Mintel:
- Mintel Market Sizes: Dane Rynkowe,
- Mintel GNPD: Globalna Baza Nowych Produktów,
- Mintel Beauty and Personal Care: Rynek kosmetyków (Usługa w zakresie badań rynku kosmetycznego. Zespół ekspertów dokonuje analiz rynkowych, by pomóc zrozumieć rynek kosmetyczny)
- Mintel Food and Drink: Rynek żywności i napojów (Badania rynku spożywczego i rynku napojów dostarcza branży spożywczej i napojowej najlepszych analityków i informacji)
- Mintel Household and Personal Care: Rynek chemii gospodarczej i artykułów higienicznych (Oferta premium skupiająca się na badaniu działań w tej branży)
- Usługi Konsultingowe (Pozwolą uzyskać dostęp do wyspecjalizowanych zasobów, które pomogą w uzyskaniu nowych, świeżych spojrzeń na dotyczące ważne zagadnienia rynkowe)
- Usługi Terenowe: Znamy kluczowe rynki (Posiada globalną sieć ponad 30,000 współpracowników terenowych w ponad 130 krajach, którzy dostarczają niezbędnych informacji wspierających strategie sprzedażowe)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz