wtorek, 27 listopada 2018

Aktualizacja - Listopad 2018: Zmiany w serwisach

Dzisiaj szybka aktualizacja, bo niewiele dotarło do mnie informacji na temat zmian w serwisach ankietowych. Ale mam nadzieję że informacja o JTN poprawi Wam nastrój ;)



Na co należy zwrócić uwagę? oto lista:
  • Utworzyłem ankietowy kanał YouTube "Centrum Płatnych Ankiet" zachęcam do subskrypcji,
  • myiyo - zmniejszyli stawkę wypłat od 10 000 pkt (10Euro), ale pisałem z kilkoma osobami i cześć ma minimum wypłaty po "staremu" czyli 20 000pkt (20Euro),
  • Talk Online Panel - aktualizujemy ankiety profilowe (klik w imię przy punktach), dodano nagrody charytatywne do Fundacji Serce dla Maluszka i prenumeraty magazynów tj. Twój Styl, Pani, Świat Wiedzy, PC Format, AutoMoto,
  • MOBROG - aktualizujemy profil,
  • JTN Panel - jest sposób aby przyspieszyć wypłatę np. ja swoją zleciłem we wrześniu i otrzymałem 11.27.2018r. Co należy zrobić? Piszemy e-mail do głównego supportu (oczywiście skarżymy się na polskiego administratora który nawet nie raczy odpisać na maile), e-mail piszemy po angielsku, używamy translatora google. Wiadomość wysyłamy na adres:
jtn-rfq@jtnresearch.com

5 komentarzy:

  1. Na Myiyo mam już 11000pkt, ale minimum do wypłaty dalej mam 20000pkt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może niższy próg wypłaty zależny jest od stażu w serwisie, ja też mam 20 000 pkt do wymiany :(

      Usuń
  2. Witaj, mam wątpliwości co do tego Myiyo. Dostaję ankiety ale od ponad pół roku żadnej nie wypełniłam bo dostaję informacje o niskiej jakości czy coś w tym stylu. Jakie masz doświadczenie z tym panelem bo zastanawiam się czy z niego nie zrezygnować???

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja z tego serwisu zrezygnowałem już 2 lata temu bo ciągle odrzuca z ankiet i co najlepsze usunęli mi konto gdzie niewiele mi brakowało do wypłaty, teraz założyłem 2 ale to samo tragedia...

      Usuń
  3. To prawda, myiyo słabo działa, jestem tam od 2009 roku, ale dostałam przez ten czas 5 wypłat po ok. 20€.

    OdpowiedzUsuń