poniedziałek, 25 maja 2015

Konkurs: epanel.pl zaproś znajomych!

Serwis epanel.pl ogłosił ciekawy konkurs, na czym polega? Na zapraszaniu znajomych (osoby pełnoletnie), aby zdobyć nagrodę możesz zaprosić za pomocą własnego linku max 10 osób. Aby wziąć udział musisz być użytkownikiem epanel.pl, sprawdźcie skrzynki e-mail powinniście otrzymać wiadomość zawierającą Wasz osobisty link referencyjny.

https://cawi.epanel.pl/f69d248b8907c9c1c398fe1b89663878.pg?Panelistid=23289457

Nagrody:
  • Za każdą nowo pozyskaną osobę (spełniającą wyżej wymienione warunki), która zakończy rejestrację na epanel.pl  w terminie do 16.06.2015r. – na Wasz profil epanel przekażemy równowartość wypełnienia 3 ankiet 5-minutowych, tj. 3 złote
  • Jeżeli pozyskacie liczbę 10 osób, oprócz przekazania na Wasz profil epanel pieniędzy stanowiących równowartość 30 ankiet 5-minutowych, tj. 30 złotych, otrzymacie dodatkowo kubek epanel.pl

2 komentarze:

  1. Miałam o tym pisać na blogu, ale przyjrzałam się tej ofercie i wydała mi się podejrzana. Dlaczego? Po pierwsze: by zapisać się do tych ankiet wystarczy 16 lat czy coś w tej granicy (w regulaminie jest dokładny wiek), a tu każą 18 lat. Po drugie: trzeba wpisać swój nr tel. by się zapisać. Dziwne to dla mnie... Wg. mnie szukają osób do pracy jako tajemniczy klient, ale błąd ich polega na tym, że otwarcie o tym nie piszą. Pewnie będą do tych osób dzwonić. Stąd nie napisałam o tym na swoim blogu. Minus jak dla mnie dla epanelu za brak szczerości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wieku może im zależeć na użytkownikach którzy maja te 18 lat (regulamin 13lat), wiemy doskonale że najwięcej ankiet jest dla osób powyżej 18 lat. Numer telefonu może być potrzebny do weryfikacji nowego użytkownika - ludzie robią przekręty, wystarczą darmowe startery, adresy e-mail, zakładamy te 10 fake kont, w kilka minut mamy zarejestrowanych użytkowników i szybko wpada 30zł... niestety ale tak jest... ale to dobrze że kontrolują w ten sposób ten konkurs :)

    OdpowiedzUsuń