środa, 6 maja 2015

Jak wypełniać ankiety: Część II

Kolejna część wskazówek i zasad (część I) którymi można się kierować w wypełnianiu ankiet. W dzisiejszej części przedstawiam kilka kolejnych:

6. Praca
W pytaniu o Naszą pracę najlepiej wybrać "żadne z powyższych", pracujemy na pełen etat, a zarobki mieszczą się środkowym przedziale (2-2,5 tys)

(tu wybieramy "żadne z powyższych")

Należy również dodać że mogą pojawić się pytania czy ktoś z naszej rodziny lub grona przyjaciół pracuje w którejkolwiek z branż - tu odpowiadamy tak samo "żadne z powyższych"

(pytanie o pracę bliskich z rodziny lub przyjaciół)

Unikamy wyboru:
- public relations,
- badania rynku,
- agencja reklamowa,
- banki i instytucje finansowe,
- napoje alkoholowe,
- papierosy, 
- dziennikarstwo, 

7. Produkty i usługi finansowe
Wiadomo że to My jesteśmy osobami podejmującymi decyzje w tego typu sprawach

(to "Ja" jestem odpowiedzialny za takie decyzje)

8. Zakupy
W ankiecie może pojawić się pytanie kto w Naszym gospodarstwie domowym jest odpowiedzialny za zakupy, ja zawsze zaznaczam "częściowo ja sam, częściowo inna osoba" ale najlepiej zaznaczyć "ja sam"

(kto robi zakupy?)

9. Tytoń/Papierosy
Oczywiście że palimy (cygara, papierosy, e-papierosy), po wybraniu odpowiedzi w ten sposób może pojawić się kolejne pytanie "Czy rzuciłeś/zamierzasz rzucić palenie?"  tu zaznaczamy że próbujemy/zamierzamy rzucić co z kolei może Nas poprowadzić do pytania o metody odstawienia tytoniu gumy, cukierki, plastry itp.

10. Alkohol
Pijemy: piwo, wódkę, wino, brandy, whisky, cydr, likiery, nalewki, rum, tequila.

Niedługo kolejna część :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz