piątek, 18 marca 2016

everydayme.pl - test szamponu Head & Shoulders!

Jakiś czas temu udało mi się zostać testerem szamponu znanej marki Head & Shoulders, razem ze mną jest 2 500 szczęśliwców, którzy wypróbują ten produkt. 

Przyznaję że przed zastosowaniem miałem problemy ze skórą głowy, łupież pojawiał się co jakiś czas, najgorzej było gdy miałem dłuższe włosy... Po zastosowaniu szamponu Head & Shoulders Menthol poczułem ulgę i postanowiłem systematycznie używać produktów tej marki. 


Serwis everydayme.pl przysłał do mnie paczkę z próbkami:
  • Head & Shoulders Sport Fresh,
  • Head & Shoulders Menthol,
Zdążyłem już rozdać wszystkie 39 próbek i czekam na opinie innych. Osobiście mam pozytywne zdanie o produktach Head & Shoulders, a szampon z Mentholem bardzo mi się spodobał - fajne uczucie chłodu, które może być dobrą opcją latem :)

2 komentarze:

  1. Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem szamponu H&S mentol. Stosuje go od miesiąca. Dokuczający łupież poszedł w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ArekZ
    Doskonały produkt. Świetnie usuwa łupież i walczy z przyczynami, już od pierwszego użycia widać efekty. Przy regularnym stosowaniu usuwa 100% oznak łupieżu. Szampon doskonale oczyszcza włosy i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.Zawiera składniki pielęgnujące i odżywiające włosy. Szampon jest bardzo wydajny, fajnie pachnie i dobrze się pieni. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń